sobota, 18 lutego 2012

Rozdział 9

- Co Ty wyprawiasz ?! - Powiedziałam cicho, zeby nikogo nie obudzić i odepchnęłam Harrego, któremu najwyraźniej się nudziło.
- Oj no weź.. Chciałem się tylko do Ciebie po przyjacielsku przytulić. - Uśmiechnął się i zaczął nalewać sobie wodę do szklanki.
- O czym Ty mówisz ?
- Myślisz, że przystawiałbym się do dziewczyny mojego najlepszego przyjaciela ? - Zapytał ze zdziwieniem.
- Emm.. Nie wiem.. Ty mi powiedz.
- Otóż nie. Jesteś sympatyczna, dobrze mi się z Tobą rozmawia i pomijając fakt, że masz dosyć ciekawą urodę, to do puki jesteś z Lou, dla mnie jesteś nieosiągalna. - Wydawało się jakby posmutniał.
- Chcesz mi coś przez to powiedzieć ?
- Tak. Wtedy w windzie.. Chciałem Ci powiedzieć, jak bardzo Cię lubię, ale potem zobaczyłem jak patrzysz na Louis'a. To dla mnie wystarczający dowód na to, że naprawdę go kochasz, a ja nie chcę stawać między wami. - Patrzyłam na niego jak na biednego chłopca, któremu mama nie chciała kupić lizaka. Swoją drogą w samych bokserkach i białej podkoszulce wyglądał naprawdę niesamowicie.
- Jesteś świetnym przyjacielem. - Powiedziałam, po czym go przytuliłam. Odwzajemnił mój uścisk. W takiej chwili myślałam tylko o tym, żeby Lou nie wszedł do kuchni.
Udaliśmy się do salonu, żeby sobie posiedzieć na kanapie, jak starzy dobrzy kumple. Siedziałam po turecku, na przeciwko Harrego, trzymając w rękach kubek z owocowym soczkiem.
- Tak w ogóle, to dlaczego nie masz dziewczyny ? - Zapytałam.
- Dlatego, bo Ty masz chłopaka. - Zaśmiał się. - Nie no żartowałem. Tak na poważnie to w sumie nie wiem czemu. Czekam na tę jedyną. Wiem, brzmi to strasznie banalnie, ale chcę mieć kogoś z kim zawsze i wszędzie będę mógł pogadać, przytulić się. Można powiedzieć, że potrzebuję damskiej wersji Louis'a. - Ponownie zaczął się śmiać, aż bałam się, że wszystkich obudzi.
- Rozumiem Cię.. Ja zanim zaczęłam spotykać się z Lou, bardzo długo byłam sama. Przyjaciółki mi zawsze powtarzały, że gdy jest źle, później musi być dobrze.
- O tak, to prawda. A tak schodząc z tematu to co byś chciała dostać na urodziny ?
- Na chwilę obecną nic więcej nie potrzebuję.
- Nic więcej ? Tzn ?
- No wiesz.. Jestem z Lou, przyjaźnię się z Tobą i całą resztą 1D.. To jest jak spełnienie marzeń. Wiele dziewczyn chciało by być teraz na moim miejscu i siedzieć przy Tobie.
- Haha, oj bardzo wiele, ale to w końcu będzie Twoja 18-stka. Już za kilka dni, więc na pewno coś chodzi Ci po głowie.
- Moim marzeniem jest wyjechać do Londynu na stałe, ale wiesz jaki jest plan. Za kilka dni ja i Mr. Carrot lecimy do Polski, żeby obgadać to wszystko z moimi rodzicami.
- A mogę lecieć z wami ? Nigdy nie byłem w Polsce .
- Może od razu cała piątka ze mną poleci ?
- To wspaniały pomysł ! I zrobimy mini koncert dla naszych fanów w Warszawie !
- A wiesz, że to całkiem dobry pomysł..
- Okej, to jutro pogadamy z chłopakami o wszystkim i uzgodnimy co i jak. - Powiedział Harold, który naprawdę się z tego ucieszył. Ja również byłam bardzo szczęśliwa, że on wgl wpadł na taki pomysł. Siedzieliśmy tak i rozmawialiśmy jeszcze jakiś czas. Naprawdę świetnie się dogadywaliśmy. Czasem się zastanawiałam co by było gdybym wtedy nie spotkała ich na ulicy. Gdybym nie wyjechała na ferie do Irlandii. Wgl bym ich nie poznała. I siedziałabym dalej przed kompem starając się ich ściągnąć do Polski wraz z innymi Directionerkami. Moje przemyślenia przerwał mi Loczek.
- Nie wiem czy wiesz, ale już jest 11 w nocy.. - Wtrącił, wstajać z kanapy.
- Co Ty gadasz ? JUŻ ? - Poderwałam się zdziwiona i spojrzałam na zegarek. - To ja lecę się myć.
- Haha to leć, miłej nocy i...
- i.. ?
- Uważaj, bo Lou strasznie chrapie.
- Wiem, zauważyłam. Do zobaczenia jutro. - Powiedziałam, po czym pocałowałam Harrego w policzkek.
- Dobranoc - usłyszłam tylko szept i zamykane drzwi. Poszłam do łazienki. Wzięłam szybki prysznic i wróciłam do sypialni Louis'a. Wyglądał przeuroczo jak spał. Podniosłam kołdrę i wślizgnęłam się pod nią szybkim ruchem. Po kilku sekundach leżałam już wygodnie i bardzo szybko udało mi się zasnąć.

*********************************

Tak więc jest kolejny rozdział. Trochę króki i nudny, ale chciałam coś dodać po prostu.
Dziękuję za tyle komentarzy pod poprzednim rozdziałem (aż 9 ! ) xD Normalnie rekord na tym blogu xp
Pozdrawiam Dianę, przez którą mam "Faze na Hazzę", co można zauważyć po przebiegu wydarzeń w opowiadaniu.

Nie wiem kiedy dodam nowy rozdział, ale postaram się jak najszybciej, lecz nie obiecuję, ponieważ mam teraz mnóstwo nauki. Muszę poprawić semestr z biologii -.-
A i dziękuję za ponad 3600 wejść na bloga :)
Jeśli chcecie być powiadamiani o nowym rozdziale podawajcie swoje nicki na tt :) xxx

18 komentarzy:

  1. Świetny rozdział ;d
    dzisiaj znalazłam twojego bloga i przeczytałam wszystkie rozdziały ;D czekam na następny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w końcu !
    Dodawaj częściej :D
    A rozdział jak zawsze wspaniały ;P
    Czekam na nn !

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny rozdział ; ))

    Czekam na następny :D
    i Zapraszam do siebie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Cię! <3 czytam dużo blogów o 1D, ale ten jest moim ulubionym ;p pisz, pisz, pisz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kkocham twój blog<3

    OdpowiedzUsuń
  6. no i oczywiście kolejna osoba ma przez moją siostrę fazę na Hazzę, cudownie... A rozdział super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super właśnie przeczytałam wszystkie rozdziały twojego opowiadanie i mi się podoba pozdrawiam i czekam na następne ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Biedy Harry :< Pisz dalej :)

    I zapraszam do mnie :
    http://van-ill-op.blogspot.com/

    * mam nadzieje, ze odwiedzisz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. więcej, więcej, więcej, więcej, więcej!

    twitter - PaulinaZarzyka

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny rozdział :D
    '- Tak w ogóle, to dlaczego nie masz dziewczyny ?
    - Dlatego, bo Ty masz chłopaka' - jakie to było słodkie..ahh..biedny Harry nieszczęśliwie zakochany...Czekam na następny ;)
    http://look-after-youu.blog.onet.pl/ zapraszam na 12 rozdział : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham Twojego bloga! <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekamy<3
    @shine15 ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne opowiadanie :D

    twitter : @HereForSelly

    OdpowiedzUsuń
  14. prosimy o odwiedzanie i wypowiadanie się na forum http://polishonedirectioners.fora.pl ! :) administracja. xx

    OdpowiedzUsuń
  15. Zajebiste i pisz dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne to jest nawet bardzo fajne! zawaliste! chcę więcej!
    mój nick: banana_chica
    :) xxxx

    OdpowiedzUsuń
  17. rozdział fajny..czekam na następny..mam nadziej,że jak najwcześniej xD

    OdpowiedzUsuń